woensdag 11 februari 2009

de krikskes



Een samenkomst tijdens het moederfeest bij de Krikskes in de jaren '70. Een deel van onze familie ontmoetten mekaar die dag, waarvan ik vooral de sfeer nog herinner. Zou ik iedereen opnoemen...? Nee, raad maar...
Wel merk ik op dat ikzelf de eer heb naast Stan, den Tjenne geniet op mijn vader 's schouder. Yolande zit op de eerste rij, naast Paul, die dan weer naast de oudste vertegenwoordiger op deze foto zit van de familie, Hypolitte. Neef Henri nam deze foto. Er is nog een andere foto, die ik niet bezit, die mijn vader nam, zodat deze Henri (zoon van Hypolitte) ook op de foto staat.
A reunion at Mother 's day with the Krikskes in the 70's. Quite some members of our family met that day, of which I remember especially the environment. Would I point everybody on this photo...? No, I leave it up to you...
But I do notice that I have the honour at Stan 's side, Tjenne enjoys leaning on my father 's shoulder. Yolande is sitting on the first row, beside Paul, who is sitting next to the eldest representative of the family, on this photo, Hypolitte. Nephew Henri has taken this photo. There is another one, which I don't have in my possesion, that took my father, that way there would be also a photo with the other Henri (son of Hypolitte).

5 opmerkingen:

Ciebieke zei

Ik herken hier veel mensen hoor en heel veel Brustens!! Ons Bonneke en onzen bompa (van et kiel), ons bonneke van de luchtbal, nonkel stan, tante inge, nonkel tjenne, Tante yolande, nonkel alec,...
en dan ons Sigrid, Reinhilde, peter, steven, hugo...allemaal Brusten...leuk zo'n familiefoto!!
Ah ja en u heb ik ook herkend he Annemie!! ;-)

annemie zei

Wel spijtig dat jou vader er niet bij staat, daar hij blijkbaar die dag ook daar was. Zo vertelde hij onlangs...
xxxamxxx

Goele zei

Dees is wel hééél lang gelede hé, amai.. Ik ben ineens genezen se..Waar da zone foto allemaal ni goe voor is hé!!!
Ik was spijtig genoeg denk ik nog te klein, alhoewel ik me die dag nog wel herinner.
Ik geloof zelfs da'k diezelfde dag tegen de avond op den vliegende hollander die er stond een echt vliegritje heb meegemaakt, samen met nog iemand, een meisje van mijn leeftijd ongeveer waar ik heel veel met optrok, en kan me spijtig genoeeg haar naam ni herinneren.. Goele xxx

Unknown zei

Wie is dat meisje vooraan rechts?

Ik ben haar naam kwijt, ik speelde regelmatig met haar op het kamp

Greeteke

annemie zei

Ha Greetje, dat is Reinhilde. Een dochter van Stan. Ja jullie waren goei vriendinnekes, dat herinner ik me ook nog.
xxxamxxx