maandag 23 februari 2009

Lambertus Brusten



Lambertus Brusten, een zoon van Clemens (een broer van Pabou). Als ik het juist begrepen heb, zou hij vier kinderen gehad hebben... Jozeph, Mathieu, Henri (Harry) en Jan.
(Nog maar een woordje van dank aan Ewan, mijn blogbewaarder).
Ondertussen weet ik dat Jan, zoon van Lambertus, drie zonen heeft: Luc, Rob en Jos.
Z'n broer (had hij meerdere broers of zussen?) heet Johannes Jacobus.

Lambertus Brusten, a son of Clemens (Pabou's brother). If I understood right, he had four children... Jozeph, Mathieu, Henri (Harry) and Jan.
(Again, thank you Ewan, for guarding my blog).
In the meanwhile I know that Jan, son of Lambertus, has three sons: Luc, Rob and Jos.
His brother (had he more brothers or sisters?) is named Johannes Jacobus.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

De vader van Lambertus (Clemens Brusten) was een broer van Henri "Pabou" Brusten.

annemie zei

Ewan... gij zijt ne formidabele schat se!!!
Ik durfde het vermoeden en was zinnens eens af te spreken ofzo met jou, maar... alles op zijn tijd. Ge zijt me dus gewoon voor he makker. Waarvoor alle dank!

smakkkkkk
xxxamxxx